diumenge, 17 de febrer del 2008

Dotze coses que fer abans de morir.

La veritat que no és un exercici original però es divertit. Podem veure en els blogs de tots vosaltres allò que penseu que és important fer per a que una vida siga digna der ser viscuda (o més que digna siga abellidora). Jo he intentat fer el mateix exercici però la situació vital és prou diferent. L'únic que se m'ha ocorregut és ficar un poema que intente explicar perquè no em surten les dotze coses que fer abans de desaparéixer. Aquest és al poema escrit per Jaime Gil de Biedma:

NO VOLVERÉ A SER JOVEN

Que la vida iba en serio
uno lo empieza a comprender más tarde
-como todos los jóvenes, yo vine
a llevarme la vida por delante.

Dejar huella quería
y marcharme entre aplausos
-envejecer, morir, eran tan sólo
las dimensiones del teatro.

Pero ha pasado el tiempo
y la verdad desagradable asoma:
envejecer, morir,
es el único argumento de la obra.


P.D.: L'exercici m'el va suggerir una película que estan fent ara al cine Ahora o nunca protagonitzada per Morgan Freeman i Jack Nicholson però ja ho vaig veure en una película d'Isabel Coixet titol·lada Mi vida sin mí.

2 comentaris:

Josep ha dit...

I no te deprimises de vore com pasa el temps i no pots fer res?? I tots els dies es la mateixa rutina i poques vegaes al mes teu pases be de veritat??? es una peregunta que m'agradiaria saber de veritat!!

SqUaSh ha dit...

Res res, vicent la vida es extraña cuan penses que no te sorpreses, sempre et surt en alguna d'inesperada. Realment segons dius no tens res que realmente voldries fer, no em sorpren, pero sempre estan els petits aditius que fan un poquet mes dolça la vida. Com en el meu blog posa, soc tan pesismista y actue tan bé que parec el major dels optimistes ^^. Nomes fa falta un poc de esforç y de una persona pot sortir un binomi, una dualitat indescriptible, acollida pels fets que li ocorren en determinades situacions, avoltes pense perque en moments que haurien de fer-te mal estas mes feliç que mai.. pot ser per que saps la veritat, o perque l'angoixa s'acabat, i aunque siga de mala manera estas satisfet, i et fas encara mes fort, o pot ser siga tot un engany?. jejejeje no hi ha que fer cas a les paraules dels studiants estreesatttttsss!! xDDD dema exam T.T merda vaig a estudiar :P