dimecres, 21 de novembre del 2007

Plató

4 comentaris:

SqUaSh ha dit...

Wow, bon video vicent, sempre he pensat que matrix era una pelicula de les millors, el seu argument es del tot impresionant, amb les idees de Plató no m'ho aguera imaginat...tenim el dilema de viure plaçidament en un món irreal o viure en perill pero en la realitat..y la part del "que es lliure tornara per mostrar als cautius el que es la llibertat(la realitat) y ells no el creuran, fins y tot el mataran"...amb els ulls tancats no es pot veure la veritat.
La gran pelicula dels germans Wachowski, alguns la veuen per les lluites, alguns per el slow motion, pero hi ha una historia darrare de ella. Me encanta :D XD!!, si em centre mes en la peli que en Plató, pero almenys et comente alguna cosa no? ;P

.:Vicente:. ha dit...

Hola, be com ja ha dit el nostre company tenim el dilema de viure plaçidament en un món irreal, pero jo mes que dilema afegiria por, aquesta por que tens quan no vols arriscate, quan estas be com estàs i no vols cambiar el present!
Realment qui sap la vertadera veritat, ni els millors filosofs del monconeixén eixa resposta(amb un gran respecte n front a d'ells) molst son els que s'atreveixen a donar el seu punt de vista, pero ningú eu asegura 100%, no saber el que ens envolta ha sigut sempre un punt de idees del ser humà, pero la por per descubrir, o cambiar el present fa que la gent es tire cap en darrere, nomes uns pocs comprenen una minima part d'aquest món i aquestos son els boigos e imprudents, nomes serà ben acullit aquell que demostre les seves paraules.
I encara que esta reflexió puga ser causa de "lios", jo et recomane que't mires e primer capitul de les 8 metàfores sobre la condició humanai dones la teuapropia postura.
:D

Jas! ha dit...

Pues matrix tiene mucho mas a ver con descartes! Yo es que odio a platon por si no os habeis fijado aun! xD

tHe BeSt pRiNcEsS ha dit...

hola....*!

Bueno una vez que entro pues voya poner algo. Yo creoq eu al gente vive en su mundo monotono, en el cual siempre se hacen las mismas cosas aburridas por cierto.
Vivimos asi porque hay miedo de que haya algo peor, de arriesgarnos por lo que desconocemos, de que encontremos cosa peores.
Yo creo que es bueno hacer nuevas experiencias, es decir, no encerrarnos en nuestro mundo esperando a que alguien o algo llege sino salir de él y luchar por lo que queremos, por lo que deseamos.EN mi opinióin debe ser asi porque la vida es dura, por lo menos en mi caso, y si tengo que esperar a que vengan las cosas puestas la llevo clara.
Por ejemplo, en ese video sale de la cueva, porque es valiente y quiere tener nuevos retos en su vida y descubrir mundo.
Ale...ya me e rayado un poco!

aDeW...*!